3 Mart 2018 Cumartesi

İLK BULUŞMAMIZ

                                                     Merhabalar,
       
             Amigurumiye yeni başlayanlar yada artık onu yapmadan duramayanlar
 
        benim de bu serüvene başlamam sağlıklı oyuncak ve kızımın beğenmesi
     
         olmuştu.Ama ördükçe iyi ki başlamışım diyorum.

         İlk yaptıklarımı daha önceden çok örgü ördüğüm için elimde kalan iplerle yaptım.
                                                                                                                                                                    Küçük parçalardan başladım.Yapımını ve tekniğini    kavradıktan

        sonra büyük parçalara geçtim.Farklı dizaynlar ve modeller yapmak isteği                                                 
        arttıkça hediye edilenlerin sayısı çoğaldı.
 
              Sizde çoçuklarınız için yiğenlerinize ve hatta çocuklarınızın arkadaşlarına                                             
         hediye etmek için yapabilirsiniz.Ben yaşadım mutlulukları görülmeye değerdi.
     
        Hazır alınmış pahalı oyuncaklardan kat kat güzel oluyorlar.Kızımın sınıfındaki                                           
        arkadaşları benimde doğum günüm var yakında diye hediyelerinin öyle oyuncaklar                                   
        olmasını istediklerini belirttiler.Hem kızım hemde hediyesini alan arkadaşı çok                                               
         mutlu oluyordu.Bende tabiki parasal açıdan da emeğimin hediye olması da huzurlu                                   
         hissettiriyordu.Şimdilerde herkes örmeli ve hediye etmeli diye düsünüyorum.                                       

       
       















1 yorum:

  Bahara merhaba, dimi ama bu arada katıldığım etkinlikte 31 Mart bahara merhaba etkinliğiydi ...... Çok güzel bir etkinlikti endemikanne ...